perjantai 19. heinäkuuta 2013

Something new.. ;-)

Tänne saapui vähän aikaa sitten pieni se oli kyl aika suuri paketti... ;-) Oon hirmu iloinen sen sisällöstä!! Puhuinkin siitä eräässä postauksessa :D Oon niiiin onnellinen että se tuli. Avasin sen ihan heti.. Mutta joo, seuraavista kuvista paljastuukin paketin ihana ja laadukas sisältö!

*töttörööööö*







Jep, mä otin ja menin tilaamaan sen!! Ai minkä sen? No ihanan peruukkiseni okei ei se oo mun vaan mirtsun :(! No joo, koko automatkan (olin siis jo saanut sen) sovitin sitä Mirtsun päähän. Jotkut ohikulkijat kyllä vähän ihmetteli mitä tein autossa kaljun nuken kanssa. Peruukki on ihan pikkiriikkisen liian pitkä, mutta kyllähän mä selviän ;3 tilattiin toi siis Lutsista!

Lisäsin samalla Mirandalle lisää ripsiä, mutta mitäs sanotte shootista, tai muutoksesta? Kommentteja toivoisin :3

~ Hannis

2 kommenttia:

  1. En ollut ensin tunnistaa, mutta hyvältä näyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että näyttää hyvältä :D! Itekin tykkään nyt (vielä enemmän), toi peruukki on ihanan tuntuinen :3

      Poista