lauantai 5. lokakuuta 2013

Merun päivä (pullip-nuken my day!)

Hei vaan!
 
Tällä kertaa täällä ei kirjoita kumpikaan niistä
jäteistä, vaan minä. (olen siis Meru)
Ajattelin läpällä tehdä teille tällaisen jutun Meru se on postaus -.- salaa jätiltä, mutta sitten
se päätti huomata touhuni. olin jo ehtinyt tehdä kaiken muun, paitsi nämä tekstit.
Tällä kertaa teille jutussa postauksessa... on vuorossa siis tällainen
minun ''normaali'' päiväni my day, juttu. postaus.
 
ollaan myös ihan tositositositositosi tosi pahoillamme, jos nuo gifit on sellaisia rakeisia :(
ne meni oudoksi, ainakin tässä blogger - vaiheessa.
 

 
herään aina aamuisin varmaan ihan saman lailla, kuin muut nuket.
Kun jättiä ei näy, minä nousen ylös ja petaan sänkyni.
 

 
Loppu aamu kuluu siinä, kun vaihdan vaatteet ja syön aamupalan.
päiväruoaksi vetelin hodareita ja kaaduin tuolilla...
 

 
Iltapäivällä olen usein läppärilläni...
 

 
..Ja harjoittelen taikoja! Osaan ihan oikeastikin taikoa, niinkuin picfic kertoo.
Mirandankin kanssa olen tosi hyvissä väleissä, mehän vain näyttelemme kuvatarinoissa.
 
Yleensä pahat on pahoja ja hyvät hyviä, mutta te ette tätä tienneetkään!
Osaan tarinan mukaan tainnuttaa ja tappaa, mutta osaan myös mukavia ja piristäviä taikoja!
 
Lempi taikani, jota useiten harjoittelen, on tämä pastellinen sateenkaari :3
Täytyy aina vain keksiä mitä haluaa ja sitten toteuttaa :3 (tässä yleensä joudun harjoittelemaan, jos toivon usein eri juttuja.)
Harmi vain, se toimii vain itselleen tai jos sillä tarvitsee parantaa tai auttaa.
 

Syön myös karkkeja ilta päivällä :33
 




 
Iltapäivisin käy myös sellainen juttu, että yleensä olen esim. leipomassa jotain, kun
Jätti palaa koulusta! Kaikki yleisesti tietävät miten leipominen sotkee joten ei minulle
yhtään tule kiire siivota tai mitään :D
 

 
kipuan sinne mistä nousin, sänkyyn.
 

 
 
...
 

 
Onni oli tällä kertaa myötä, jätti ei halunnut vaihtaa vaatteitani YAY! ~
 

 
Joskus iltapäivisin jätti tuo minulle myös lahjoja koulusta :3
 

 
Tällä kertaa sain uudet kengät ;3
 




 
Oi kuinka pehmeät ne olivat! :3
 

 
toisin kuin vanhat kengät, jotka se yksi päätti tehdä minulle pahvista -___-
 


Iltapäivät ovat joskus myös aika rankkoja, sillä jos kelit ovat tällaisia unelmia, joudun
matkustelemaan ties missä milloinkin kaikkialle ja ihan vain siksi että ''jätti haluaa kuvata''
 


~~~~
 
 

Illalla, kun hyvästelen jätin unille, minäkin alan nukkua :)


Krhm... tai siis katsomaan leffaa... mutta siitä ei jätin tarvitse tietää... eihän?






Kommentit on sallittuja! :3
erityis kiitoksia muutamalle aktiiviselle kommaajalle!



~Japsi~

9 kommenttia:

  1. Aika kiva idea :3 Oli hieno ja Mersumarsu oli tosi söpönä<333 Miten noita gifejä voi tehä tai millä ohjelmalla?

    VastaaPoista
  2. Kiitos Maija ja Fondue! :33 kommentit osaa aina jotenkin piristää :)
    Ite ainakin tein gif-animaation photoscapella, muista ohjelmista en ole kuullut ...
    Mutta se tehään sil photoscapella niin, että eka likataan se auki ja valikosta valitaan GIF-animaatio,
    sitten siihen reunaan tulee kaikki tietokoneen kuvat ja sieltä etsiskellään ne mitkä halutaan, sitten
    vedetään ne näytölle. helppoa! kuvien keston/näyttöpituuden voi vaihtaa mieleiseksi oikeasta reunasta.

    hassu selitys, mutta toivottavasti tajusit edes vähän tota ideaa :D

    VastaaPoista
  3. Voi, ihana postaus! ♥ Noi kaks ekaa gifiä oli ihan parhautta! Siis toi ekakin oli ihana: Meru herää, nousee ylös ja petaa sängyn *__* Ja repesin tolle toiselle xD Meru, opetteleppas istumaan tuolilla! Tää oli muutenkin tosi kiva idea, toivottavasti teet näitä vielä! ;)

    VastaaPoista
  4. Mistä saat noit karkkei/ruokii *___*

    VastaaPoista
  5. Iida ---> kiitoss! >w< Oikeasti mun piti kuvata et Meru syö sen hodarin, mut just kun otin kuvan se kaatu sil tuolil :D Päätin jättää sen tohon, kun se oli aika hauska :) Idean vedin jostain pääni syövereistä ja voin tehdä näitä toki lisää OwO

    Nelly Y ---> Teen niitä aika paljon taikataikinasta ja Gernit-massasta :3 Taikina on parempaa leipiin ja semmosiin, kun Gernit on hyvää noihin herkkuihin :P Jotkut herkut esim. karkkipussit, oon leikannut lehdestä ja askarrellut siitä kuvasta semmosen pussin. Osan oon saanut kerran jouluna ton keittiö-setin mukana, mis oli toi uuni/hella, mikro, jääkaappi, vitriini/kaappi sekä paljon niit ruokii :)

    VastaaPoista