sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Talvi kuvasia :)

IMG_7487




 
IMG_7486




 
IMG_7484




 
IMG_7479




 
IMG_7478




 
IMG_7477




 
IMG_7473




 
IMG_7470




 
IMG_7466




 
IMG_7465



Moi nwn


Kuvasin tänään Merua ^ :)
 Winnie ei oikein nyt innosta,
koska sen face up näyttää ihan vainajalta tai joltain zompilta
salaman valossa D: Se peruukkikin vaalentaa sitä entisestään, mutta onneksi
sille on tulossa uusi :) jos coolcat viittis ees sen sit lähettää..  En kyl tiiä
mikä siinä on vikana, koska enhän mä ees kuvaa salamalla oikein mitään :o
Mut oon silti tyytyväinen molempiin nukkeihin, vaikka Merunkin kaula heiluu
nykyään enemmän kuin koskaan.

Olisko teidän mielestä paha, jos mun seuraavalla pullipilla ei olisikaan obitsua, vaan pelkät obitsu kädet? Noissa Merun kuvissa yritin suurimmassa kuvata ''stock kehon asentoja'' koska oon
kyllästynyt noihin kaulatappeihin ja ikuisiin huoliin :/
Noh, en vielä tiedä, katsotaan sitten.



IMG_7481

Haluaisitko nähdä meidän lifestye blogit?




~ Japsi ~


5 kommenttia:

  1. Wow, aivan upeita kuvia o u o <33333
    Meru on oikea ihanuus, rakastan noita suklaa nappi silmiä, sopivat neidille niin ihanasti c:

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia. ♥ Minua ei haittaa, vaikka et hankkisi obitsua seuraavalle nukellesi. :3(Omillakin nukeilla on vain kahdella...)

    VastaaPoista
  3. Tosi upeita kuvia <3 Eihän se haittais että sillä nukella ois pelkät obitsu kädet :3

    VastaaPoista
  4. Meru on aivan ihanuus, eikä haittais jos sillä nukella olis pelkät obitsukädet :) upeita kuvia <3

    VastaaPoista