lauantai 15. marraskuuta 2014

♦︎ new wigs ♦︎


Heii! nwn
Kuten yllä olevista kuvista huomaa, Caroline ja Chihiro ovat saaneet uudet peruukit! >u< Peruukit tilasin formydollilta, ja laatu on tosi ihanaa. Oon kumpaankin ihan älyttömän tyytyväinen! :3 Nyt on mun kaikki nuket valmiita. 

Käytiin kuvaamassa noita kuvia Japsin ja yhden meiän yhteisen kaverin kanssa. :) Jasmilla oli myös Meru mukana, alla kuva siitä. Muita onnistuneita kuvia mulla ei Merusta ollu >n< Noi kuvakulmat ja kaikki on ainakin mun osalta ihan tönkköjä kun sormet oli niin jäässä..


Toi peruukki ei kai oo enään Merulla jos oon oikein käsittänyt, niin älkää vaan tottuko sen ulkomuotoon tolla mustalla peruukilla. :D

Mitä mieltä ootte uusista peruukeista? c: Yritän laittaa kans lähiaikoina vähän parempia kuvia niistä.

♡: Hannis

ps. Kävisittekö kurkkaamassa mun ja Japsin lifestyleblogit?~

11 kommenttia:

  1. Aivan ihanat :3 sopii ihan älyttömän hyvin <3

    VastaaPoista
  2. ÄÄÄ vähän ihanaiset peruukit. erityisesti tykkään tosta chihiron *u* MIITTIÄ että pääsen hiplimään sun nukkejas p-p !!

    VastaaPoista
  3. Vähän ihanat noi uudet peruukit! <3

    VastaaPoista
  4. Uudet peruukit on ihania ja sopii tyttösille <3 !

    VastaaPoista
  5. Ihanat uudet peruukit <3333 Ne sopii hyvin!

    VastaaPoista
  6. Mullakin oli aikanaan tuo vaaleanruskea peruukki ^^
    Oikein söpöt peruukit ostit, sopii nukeille hyvin <3

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia :33 !
    Noi peruukit sopii tosi hyvin c: <3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Woow, aivan tajuttoman sööttejä kuvasia c:
    Suloisia peruukkeja nää kaikki ! ♥

    VastaaPoista
  9. Ihania ! Nuket aivan yli sööttejä ja toi pinkki pilkkumekko + omena paita raitasukat/sukkahousut + söpöt kengät ja nuket sekä peruukit '3' <3<3<3

    VastaaPoista