sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Ei Muutoksia aiskotuuM iE

moikka!

Pitkästä aikaa tulee taas postausta, kun jaksoin raahautua lataamaan kuvat koneelle, ja niin edelleen.
Miten teidän kesäloma on mennyt? Mulla ihan hyvin :3 
Nukkeilun kanssa ei oo tapahtunut mitään ihmeellistä, muutakun että oon vihdoin saanut vähintään väliaikaisen rauhan näiden mun nukkeloiden peruukeille.
 Ennen siis pyörittelin niitä vuoron perään jokaisen nuken päässä niin, ettei mikään oikein sopinut kellekkään, mut sit vaihdoin yhden niistä peruukeista miitissä, joka oli jo ajat sitten, mutta kumminkin, ja nyt sain noi asetttumaan niin, että tässä postauksessa jokaisella nukella on vihdoin oma peruukki päässään! vuhuuuuuu! :D Tietenkin aina on joku parempi olemassa, mutta näillä mennään,
ja oon ihan tyytyväinen :3

 Mutta nyt kuviin ^^
(yllätyin muuten, et kuinka nopeesti blogger latas nää kuvat, mutta näköjään näiden kaunis laatukin kariutu samalla ;___; yhyy)


 Scarlet & Winnie



 Scarlet





Alla olevat kuvat on vähän vanhempia (eli jostain keväältä)
mutta älkää antako sen häiritä, koska miksi edes häiritsis lol
 
 Meru










Siinä ne nyt sitten olivat, melko vähän niitä oli, mutta tiedättehän sen tunteen kun
menette ulos kuvaamaan ja koette onnistumisen tunteen ja sitten katot niitä koneella
tarkemmin ja tajuut et ne ei ollukkaa niin hienoja :)

Ohhoh, Scarletilla oli 6.6 synttärit
ONNEE 1V SCARLET 

Seuratkaa muuten mua ja hannista instagramissa!
Ollaan siellä ehkä hieman aktiivisempia
tai emt, mut seuratkaa silti :))

Hannis: @thepulliplover
Japsi (eli minä): @mypullip



 Hyvää loman tai kesätöiden tai töiden jatkoa
mukavat kanssanukkeilijat!!


- Japsi -

3 kommenttia:

  1. Awsis nää kuvat oli söpöyden huippu <33
    ryntäänpä instagramiin seurailemaan -

    VastaaPoista
  2. Söpösiä tyttösiä :3 Blogger kyllä osaa hoitaa kuvien laadun niin perusteellisesti, itselläni on usein sama ongelma. Onnee Scarlet!

    http://minpudolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. vallan veikeä postaus kanssanukkeilijalta jooh. oon muute ylpee ku sait vihdoin peruukit nukeilleen :'D <3 söpöisiä kuvia, postaa taas pian! && onnittelut scarletille jejejj isotyttö

    VastaaPoista