lauantai 16. marraskuuta 2013

Uusi nuketin :3♥

moi :3
 
Kyllä uusi Dal neitonen on tullut :3 Tilattiin pullipstylestä,
ja kesti 4 vai 5 arkipäivää VAAN o____O Synttäripäiväkseen Tämä mystinen Dal sai 13.11.13,
tyhmä 11, meni sarja piloille 13.13.13.13.13.13 .__.
Ja Merun päällä esiintyvä huppari/''kauluspaita'' on mun käsialaa myös :3
 








 
 
 
 kylkyl, pukipuki :3:3
 
 



 Sydän simmut ♥.♥
 
 
 Joo onko tää joku Dalin lisäominaisuus ''paketoidaan koko keho, niin ostajat ilahtuvat ikihyviksi'':D
 
 
 Kaikki, pukin päällä oleva paita by minä, ai, ja toi raitamekko kans by minä T___T
 
 
Pukituksen saapuminen osa 1/1 :D
 
 
 Meru: *nukkkuu*
 
 
 Meru: *heräilee* Huoh, olipa hyvät unet :3
 
 
 Meru: Mihinköhän minä jäinkään .__.
?: Hihihihi
 
 
 Meru: Kuka se oli? :o
?: minä kyllä voitan sinut possumies huaaaaaah!!
 
 
 Meru: *sherlock* ääni tuli ala kerrasta!
 
 
 ?: *käkätystä ja hihitystä ja hahatusta ja hohotusta ja..*


 Meru: Hah, ompa hyvä piiloutuja.
 
 
 ?: *puhuu möristen* hahhah haa Prinsessa oi kamaluus, et tule selviämään! >:o
*kimittää* Ei iiiik!
 
 
 ?: *kimittää* saat luun, kiltti possu älä syö minua T___T
 
 
 ?:  MINÄ PELASTAN SINUT PRINSESSA OI KAMALUUS!!
?: tättärätääää!!
 
 
 ?: *ihannoi* Voi ei, sankarini voi kiitos, olen niin kiitollinen n____n'
 
 
 ?: *konttaa ja mörisee* näemmä hommani on hoidettu, ja voin palata linnaani >:0
 
 
 Meru: Kröhöm..
 
 
 ?: Täh?
 
 
 ?: Ai heippa vaan :[]
 
 
 Meru: noi moimoi :D
 
 
 ?: MINÄOLENWINNIEJAMINÄASUNTÄÄLLÄ!n___n
 
 
 Winnie: Hiiihiihihihihiihihiihihihihihihihihihihihihiiiiihiihhihihihiiihiihiiih!!!
 
 
 
 Meru: Jooh, okei. :D ja ihan tiedoksesi tämä on kyllä minunkin kotini..
 
 
 Meru: Mutta haluaisitko kaakaota? Minäkin katsos asun täällä...
Winnie: ok.
 
 



Juu, tällä kertaa nukke muutti tällä lailla :D En oo vielä varma tuleeko picficiin mukaan, mutta
katotaan. Kommentteja tästä Winniestä toivoisin tällä kertaa, Moimoii~
 
 





~ Japsi ~

 

7 kommenttia:

  1. aww Winnie on ihan sairaan suloinen *Q* ja toi kuvatarina oli hassu :DD

    VastaaPoista
  2. Oooh! Winnie on tosi söpöööööö! ♥ :3 Ja mun Lunakin oli paketoitu tuollaiseen kokovartaloteippiin.. .___.' Joillakin ollut hauskaa.. :D Mutta ihana kuvatarina ja Winnie tosiaan on supersöpö! Onnee uudesta nukesta! (:

    VastaaPoista
  3. kiitokset ja halaukset, Fonduelle ja Emsulle :)

    VastaaPoista
  4. Tulipa nopeesti! Mulla on tollanen samanlainen vihkonen :D Mutta onnee uudesta nukesta, toi kuvatarina oli.. hauska xDD

    VastaaPoista
  5. Suloinen Winnie! ♥ Ja hauska kt. :DD

    VastaaPoista
  6. Winnie on niin suloinen, että sulan ♥ *3*
    Minullakin osa nukeista oli paketoitu kokonaan...

    VastaaPoista