perjantai 8. marraskuuta 2013

Voin olla ystäväsi, kunhan et istu päälleni.

Alla olevalla kuvalla osallistun iidan kuvakisaan, aiheena manga
tarkennus totorossa ja käsissä.... 
 
Juu moi nwn
 
heh, ei ole taaskaan mennyt edes viikkoa :D
joo, otsikko tulee suoraan tosta alempana olevasta shootista, emt yhtäkkiä se kani siinä sängyllä
osu vaan mun silmään :D Kiitos hirveästi 30 lukijaa 0_____0 Hannis kiittää myös vaikkei se sanonu nii
ömmömmömmöm mulla piti olla jtn. tärkeääkin asiaa, mutta ei kyl yhtään tuu mieleen et mitä,
joten joudun päästämään teidät shootin ääreen, snif.
 
 



hyi valo olet tuhma ._____.
 päädyin hetken mieli johteesta leikkaamaan merun peruukkia D: on hyvä, lähti varmaan 4 senttiä O____O





 tarkennus tuolla kanin per.. pehvassa :D










 :DD perus..



 
 
 
 
 *lag*
 
 
 


Tuli noiden kuvien suurentamis vaiheessa taas mieleen ne mun ''tärkeät'' asiat, mutta nyt ne ei sit taaskaan tuu mieleen .____. Ainakin sen kerron teille tässä, että olen tilannut uuden
muukalaisen tänne nwn, mallia en vielä kerro mutta se on Dal. saa arvailla!
huoneen olen sille jo tehnyt, näette siitäkin sitten myöhemmiin :)
öö.. eipä muuta sitten, hei heii :3
 
ja taaskun on uusia lukijoita niin
meitä kirjoittaa siis kaksi, hannis ja japsi. Itse olen nyt se Japsi ja omistan yhden nuken, Merun :3
Hanniksella on kaksi nukkea, Miranda ja Bonnie. Yläpuolella mainittu uusi dal tulee siis minulle, Merun seuraksi,
jolloin minulla on kaksi nuketinta, kuten hanniksella. :3 kiitos jos luit ja kiitos jos liityit meidän blogiin ;)
 
 
~ Japsi ~
 
 
 
ps. jos shoot hymyilytti sinua edes vähän, haluaisitko hymyilyttää myös minua kommentilla? :)

6 kommenttia:

  1. Kiitti kun osallistuit ♥ Ihana shootti, repesin parissa kohtaa :D Meru on kyllä sulonen leteillä c: Ja lyhennetyillä hiuksilla~

    VastaaPoista
  2. Ole hyvä!
    t: 30. lukija

    PS. Kolmas kuva oli eritoten mun mieleen! :-)

    VastaaPoista
  3. Tosi söpö shootti, ja tollasella kuvalla voitat minkä vaan kuvakisan Owo :3 Ja Meru on liian söpö nwn uu... uusi nukke? Olisko vaikka Joujou? Joujou on niin ylisöpö namunen että huuhhuh :33 Mutta ootan että pääsen näkemään kuvia uudesta nukestas ^^
    Fondue ~ fonduennuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Minun piti liittyä tämän blogin lukijaksi jo...miitin jälkeen. Se unohtui ja kadotin tämän osoitteen. Anteeksi...

    Mutta ihania kuvia♥ Meru on niin suloinen. :3

    VastaaPoista
  5. Iida ---> olehyvä ja kiitti :D

    Yackee ---> ...kiitti :D

    Fondue ---> eipäs ole joujou, hanniksel on se. mut lähel oot, sekin on sulonen dal joka tänne muuttaa :3 ja kiitti

    Tintti ---> kiitti :3

    Mimu ---> ei se haittaa ja kiva ku tulit sinne mini-miittii :D ja kiitti kiitti :3

    VastaaPoista